پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3283
-
الف
+

۴۰۰ اثر در جشنواره سرودها و آواهای انقلابی

چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی بسیج بیش از ۴۰۰ اثر را دریافت کرده است.

چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی بسیج  بیش از ۴۰۰ اثر  را دریافت کرده است.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی جشنواره، نشست خبری چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی بسیج با حضور جمشید جم دبیر جشنواره و امیر نصیربیگی، رییس سازمان بسیج هنرمندان در ساختمان خورشید این سازمان برگزار شد. 

 سه دوره قبلی در استان فارس برگزار شده و بخش‌های مختلفی نظیر سنتی، پاپ و همخوانی را شامل می‌شده است، اما امسال بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب درباره سدرد و تأثیر آن بر لایه‌های مختلف، فقط روی این موضوع متمرکز شدیم.

وی افزود: حدود ۴۰۰ اثر به جشنواره رسیده و برای انتخاب آثار نهایی، بر آرای مردمی در کنار نظرات کارشناسی تمرکز می‌کنم.

نصیربیگی خاطرنشان کرد: اختتامیه از ۲۴ تا ۲۷ دی در استان لرستان برگزار می‌شود. این استان پیشینه خوبی در حوزه سرود و موسیقی دارد و صبغه موسیقایی استان، شورا را بر این تصمیم مجتمع کرد که جشنواره با میزبانی مردم صمیمی و غیور خرم‌آباد برگزار شود. 

رییس سازمان بسیج هنرمندان گفت: به منظور تمرکززدایی جشنواره‌ها را در استان‌های مختلف برگزار می‌کنیم تا زیرساخت‌های استانی را معرفی کنیم و بتوانیم هنر مدنظر را در آن استان پررنگ‌تر کنیم. ضمن اینکه سهم استان‌های مختلف از منظر فرهنگی باید لحاظ شود.

وی ادامه داد: ما صرفا به دنبال برگزاری جشنواره نیستیم، می‌خواهیم به واسطه جشنواره چهره‌های مستعد و خلاق در سرود را شناسایی و معرفی کنیم و پلی برای خلق اثر باشد.

ه خ/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر